Servei de Publicacions de la UAB Web de la UAB Tornar / Volver
coberta

Reduir coberta
Altres volums de:
Aldea Global
 
El mite de la natura en publicitat 
Autor: Salvador i Peris, Pau
Col·lecció i núm: Aldea Global  25 
Primera edició: 2011
Pàgines: 138
Format: 16 x 24 cm
Enquadernació: Cosida amb fil
Idioma: Català
Matèria: 8. Lingüística. Literatura. Filologia. Matèria IBIC:
Inclusions:
Editor: Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona
Coeditor/s: Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de València
Distribució: Universitat de València
Codi d'article: ALD0025
Dipòsit legal: s.1102-2011
ISBN (paper): 978-84-490-2674-4. PVP: 15,95 €


 Disponible a la teva llibreria
 

Ressenya: La natura tant suscita pors i recels com desperta passions i devocions. La mirada humana sobre la natura ha variat al llarg del temps a mesura que la revolució tecnocientífica s'ha consolidat. L'objectiu d'aquest volum és analitzar els principals discursos sobre la naturalesa representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries extretes de revistes que il·lustren els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Aquest estudi examina la relació entre el llenguatge publicitari i la natura, per establir una sèrie de natures prototípiques, connectades a unes determinades imatges de marca, aplicant les eines heurístiques proporcionades per la semiòtica narrativa i l'anàlisi del discurs.



Més informació i comandes: Col·lecció Aldea Global 



Fer una altra cerca
   
Imprimir fitxa